Wikimedia Commons

Thanks for the discussion. But frankly I cannot understand what you are trying to say, except that I can guess your position. I am not sure if you can understand what I said. - CantoneseWiki 17:49, 12 July 2005 (UTC)

又分らないといふ。

議論をありがとう。しかし、率直に言って、私はあなたが何を言おうとしているかについて理解することができませんが、私はあなたの位置を推測することができます。あなたが私が何を言ったかについて理解することができるならば、私にはわかりません。

I cannot understand what you are trying to sayと言ひ乍ら、I can guess your positionとは何なのか。
此れは對話拒否だらうか。
I am not sure if you can understand what I said.は、「御前には分つても俺には分らん」といふ事だらうか。